wtorek, 26 marca 2013

Sypialnia...

Witam,
Ostatnie dwa weekendy spędziliśmy bardzo pracowicie. Położyliśmy nowy laminat w sypialni i pokoiku Aluni. Teraz pomieszczenia wyglądają czyściej  i przyjemniej. Na stara wykładzinę nie mogłam już patrzeć, konieczne były zmiany, które niezmiernie cieszą.
Nasza nowa sypialnia, oczywiście panuje czerń i biel. Zrezygnowałam z tradycyjne szafy. Aby uzyskać więcej miejsca uszyłam zasłonki na cala ścianę, a ze starej szafy zdemontowałam drzwi. Brakuje jeszcze tylko łózka. Postanowiliśmy ze zrobimy je sami, ma być drewniane, solidne i białe. Zobaczymy co z naszych planów wyniknie, póki co cierpimy na nagminny brak czasu.
Myślę o zakupie parawanu, albo uszyciu jakiś sprytnych, prostych zasłonek na nasze nietypowe okno. W Ikei widziałem fajny, romantyczny parawan.














Nad stołem zawisła tez nowa lampa, myślę ze pasuje:)









Pozdrowionka

2 komentarze:

  1. piękne dwa kolory które uwielbiam:)
    planuje właśnie pomalowanie mieszkania głównie na biało i dodanie szarych oraz czarnych dodatków:)
    bardzo mi się u ciebie podoba i zostaję tu na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny klimat udało Ci się wyczarować. Sypialnia pod skosem jest niezwykła ale bywa też problematyczna. Ciężko dopasować meble, żeby wygodnie się z nich korzystało mimo skosów. Szeroki wybór łóżek znalazłam na https://senpo.pl/lozka/ i wreszcie udało mi się urządzić swoją sypialnię ze skosami. Polecam!

    OdpowiedzUsuń