wtorek, 3 lutego 2015

Poranek z "Domowymi Melodiami"

Kocham takie poranki, kawka, zero pospiechu, cisza, spokój, nikogo nie ma w okol mnie, nikt nic nie chce, nikt nie marudzi. Moj P. w pracy, Ala w przedszkolu, a ja mam chwile dla siebie. W końcu mogą spokojnie, bez zbędnych komentarzy przesłuchać najnowsza płytę "Domowych Melodii". Na kolejny krążek zespołu czekałam z utęsknieniem. Dostałam go na święta ale jak dotąd nie miałam czasu, by zagłębić się w nowy materiał. Album bardzo oryginalnie wydany, składa się z dwóch płyt , na których znajdują sie 22 utwory. Justyna, Staszek i Kuba ponownie zabrali mnie w podróż po niezwykle dojrzałych i przemyślanych tekstach. Melodie bardzo spokojne, klimatyczne. takie jakie lubię. Poszukiwaczom dobrej muzyki alternatywnej płytę gorąco polecam.





https://www.youtube.com/watch?v=WkdeUaacb58

Do usłyszenia


5 komentarzy:

  1. słyszałam kiedyś chyba jedną ich piosenek, wtedy mnie nie zauroczyła, ale chętnie wsłucham się "mocniej", bo zewsząd słyszę że sa mega!

    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje walentynkowe candy z filcową torbą w roli głównej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam miejsca na wakacje mazurskie mojej rodzinki i trafiłam do Ciebie. Przepięknie tutaj, przytulnie i rodzinnie. Pozdrawiam cieplutko ;}

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, uwielbiam takie poranki. Pozdrawiam słonecznie. A płyty nie znam - czas nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak mi tęskno za takim porankiem. A w domowych melodiach zasłuchuje się ostatnio, ale na YT bo płytki niestety nie posiadam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak spokojnie...
    Muzyka świetna! Również polecam :)
    Pozdrawiam.
    J.

    OdpowiedzUsuń